Følg Istad Nett AS på Twitter

Molde

Nettstasjon 7960 Tellusvegen Mandag 24.09.18Kl: 09:00 - 11:00
Nettstasjon 7975 OrionvegenMandag 24.09.18Kl: 12:00 - 14:00
Nettstasjon 7095 Meekvegen 3 og 7105 Kvam skoleNatt til tirsdag 25.09.18kl: 00:00 - 02:00
Nettstasjon 7090 Meekvegen 2
Natt til tirsdag 25.09.18kl: 02:00 - 04:00
Nettstasjon 7710 FannestrandvegenNatt til onsdag 26.09.18kl: 00:00 - 02:00
Nettstasjon 7060 KringstadvegenNatt til onsdag 26.09.18kl: 02:00 - 04:00
Nettstasjon 8000 Kviltorpskole Natt til fredag 21.09.18Kl: 02:30 - 04:30
Nettstasjon 7995 KviltorpNatt til fredag 21.09.18Kl: 00:00 - 02:00

Eide


 


Fræna


Gjemnes

Midsund

 
          

Aukra

Nettstasjon 1320 DalenMandag 10.09.18

Kl 22:00 - 24:00

Nettstasjon 1310 NautnesetMandag 10.09.18Kl 21:00 - 21:30

Feilmelding?

Hva gjør du dersom strømmen har gått?

Dersom strømmen har gått også hos naboen:

Sjekk om det er varslet strømutkobling for området der du bor. Strømutkobling kunngjøres i lokalavisen og øverst på denne siden. Dersom strømutkobling ikke er varslet, tyder det på feil i vårt nett.

Dersom strømmen har gått kun hos deg:

Kontroller dine elektriske anlegg:

  • Sjekk om jordfeilbryteren har løst seg ut
  • Sjekk om hovedsikring eller - bryter har løst seg ut.
  • Sjekk eventuelt inntakssikringene (enkelte har de på annet sted i sikringsskapet)
  • Sjekk om noen kurrsikringer har løst seg ut

Ved feil på installasjonen, ta kontakt med din installatør. Er du i tvil - kontakt oss!

Se vår brosjyre: Istad Nett A5 Brosjyre Jan2009

Ved feil/avbrudd i vårt forsyningsanlegg

Ta kontakt på tlf: 71 21 35 05 (08 00 - 15 30) hverdager

Utenom arbeidstid bruk vår feilmeldingstelefon:  71 21 36 66

I forbindelse med omfattende feil kan det ta tid å komme gjennom på grunn av stor pågang. På dagtid (8-16) kan viktige beskjeder formidles direkte til nettservice 71 21 35 05.


Kompensasjon ved strømbrudd

Istad Nett har en kompensasjonsordning for sine kunder som opplever avbrudd i strømforsyningen som varer over 12 timer.

Les mer om dette her.