Er strømmen borte?
Ring 71 21 35 05 (hverdager fra 08.00 – 15.30).
Ved hendelser utenom arbeidstid: ring 71 21 36 66.
Istad Nett og Nesset Kraft har innført ekstra tiltak for å sikre våre leveranser i den utfordrende situasjonen Norge nå befinner seg i

Som leverandør av elektrisitet og fjernvarme har Istad og Nesset Kraft sammen med landets øvrige energiselskaper innført ekstra beredskapstiltak. I nåværende situasjon er det ekstra viktig å opprettholde en sikker strømforsyning for alle - behandling av pasienter, sikre telefon- og internettkommunikasjon, strøm til annen viktig infrastruktur og lys og varme til hele befolkningen. 

Våre tiltak har sterkt fokus på å skjerme nøkkelpersonell slik at risikoen for smitte reduseres til et minimum. Vi følger myndighetenes råd og pålegg tett og har også en rekke tiltak som går utover dette. Vår bransje har lang erfaring med håndtering av beredskapssituasjoner, og vi har et veletablert og godt samarbeid på tvers av selskapene. Vi kan derfor bistå hverandre med personell og utstyr ved behov. Vi har tett dialog med de regionale beredskapsorganisasjonene i kommunene, hos NVE og hos Fylkesmannen.

Vårt kundesenter i Molde har åpent for publikum mellom kl 08 og 15.30, men av hensyn til koronasituasjonen oppfordrer vi alle om å ta kontakt via telefon 712 13 505 eller e-post kundeservice@istad.no. Om du ønsker å besøke oss, kan det uansett være greit å ta kontakt på forhånd. På den måten er vi sikrest på du får snakke med en person som har riktig kompetanse.

Istad Nett kan kontaktes her: 
E-post: kundeservice@istad.no Telefon: 71 21 35 00 (hverdager kl. 08.00-15.30)
Telefon ved strømbrudd eller brudd i fjernvarmeleveransen etter klokken 15.30 og helg: 712 13 666

Nesset Kraft kan kontaktes her: E-post: post@nessetkraft.no 
Telefon: 71 23 16 00 (Kundesenteret er bemannet hverdager kl. 08.00-15.00)